niedziela, 14 czerwca 2015

Tipi dwustronne

Uszyłam kolejne tipi. Wydawało mi się, że pójdzie mi łatwiej niż z pierwszym. Nic bardziej błędnego. Po uszyciu i założeniu kijków okazała się, że prawie całość jest do sprucia i uszycia od nowa. Zacisnęłam zęby, sprułam i całą sobotę przesiedziałam przy maszynie. Wiem jaki błąd popełniłam i jeśli będę szyła następne tipi, to przy okazji zrobię instruktaż, który ustrzeże innych przed głupimi błędami. Tipi jest dwustronne, z jednej kolorowy patchwork, z drugiej delikatne różowości. Policzyłam, że na takie tipi potrzeba około 10 metrów tkaniny o szerokości 160 cm. Nieźle, prawda?






I jeszcze widok ze środka :)





3 komentarze:

  1. Niesamowite!! Ale Ci zazdroszczę umiejętności szycia, takie cuda tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne tipi! Szczerze powiem, że zaskoczyła mnie ilość materiału niezbędna na stworzenie takiego namiociku, ale powiem, że na pewno warto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dużo, bo z dwóch stron. Pojedyncza bawełna byłaby raczej za cienka.

      Usuń