czwartek, 28 maja 2015

Komoda z koronką

Obiecałam post o farbach kredowych i oto on. Ostatnio pomalowałam kilka mebelków farbami kredowymi Autentico. A że samo malowanie mi nie wystarcza, dodaję jakieś ozdobniki. Jako pierwszą pracę chcę pokazać komodę pomalowaną kolorem polar blue, z odbitym szablonem, a właściwie dwoma szablonami - duży na środku szuflady i małe pod uchwytami. Dodatkowo wymieniłam uchwyty.



Stołek barowy, który kurzył się w garażu, to taki malutki dodatek do komody. Też kolor polar blue. A siedzisko mięciutkie z polaru obszytego wydzierganym przeze mnie kawałkiem dzianiny. Miała być z niego poduszka, ale kolor idealnie mi pasował do reszty stołka. Gdyby ktoś chciał wzór zrobienia takiego kwiatka na drutach, to chętnie udostępnię.






Romantyczny stoliczek zostawię na inną okazję. Jest zupełnie w innym stylu.

1 komentarz: