poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Nareszcie wiosna

Wreszcie przyszła, a wraz z nią praca w ogródku. Harowaliśmy z mężem cały weekend. Grządki na razie pustawe, ale na moim kwietniku (zrobionym własnoręcznie przez małżonka) postawiłam bratki, stokrotki i... konewki.
No właśnie. Najnowsza to ta w bratki, z truskawkami ubiegłoroczna. Dwa maleństwa kupiłam w Solcu Zdrój na wyprzedaży za grosze. 

Jedna z małych też z bratkami. Uwielbiam je. Bratki oczywiście.
I jeszcze zbliżenie.

Te trzy rzeczy to moje prace z ubiegłej wiosny, jedne z pierwszych jakie zrobiłam. Zarówno konewka, jak i wiadro stały gdzieś w kącie w garażu, więc oczyściłam z kurzu i ćwiczyłam na nich. O spękaniach nie było mowy. Konewkę chyba tysiąc razy lakierowałam wszelkimi możliwymi lakierami i ciągle nie byłam zadowolona. Poddałam się kiedy zaczęła żółknąć. Natomiast spękania na wiaderku zrobiły się same, nie wiem dlaczego; widocznie zaszedł jakiś proces, którego nie rozumiem. 



15 komentarzy:

  1. a mi tam sie podobaja, a jak ta konewka sie komponuje wsrod bratkow :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace:) Uwielbiam motywy kwiatowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Większość prac mam z kwiatami. Zresztą, po prostu lubię kwiaty.

      Usuń
  3. Kto nie lubi bratków, delikatne w swojej posturze potrafią się oprzeć przymrozkom i upałom. ładna konewka bratkowa, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w "ciągu" konewkowym. Zrobiłam jeszcze trzy, ale to już naprawdę ostatnie. Pokażę je wkrótce.

      Usuń
  4. Jakie zdolne małżeństwo, ho ho :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace, zupełnie nie wyglądają jak jedne z pierwszych:) i piękna aranżacja:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace prześliczne, spędziłam na Twoim blogu trochę czasu i muszę przyznać, że robisz przepiękne rzeczy:)
    Dziękuję za oddanie głosu na mnie w aniołkowym wyzwaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. Moim zdaniem jest najładniejszy.

      Usuń
  7. Witaj, kobietko. Wpadłam z ciekawości pierwszy raz i ... jestem pod wrażeniem. Piękne prace. Świetnie wykonane. Mam wrażenie, że decoupagujesz od dzieciństwa, tak starannie wszystko wykonane :)))) Odkryłaś w sobie taki talent! Będę zaglądać...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje prace są prześliczne:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne :)
    zapraszam do mnie po wyróznienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wyróżnienie. Nie wiem czym sobie zasłużyłam, ale to bardzo miłe. Pozdrawiam

      Usuń