czwartek, 3 grudnia 2015

Świąteczny kiermasz rękodzieła

Zrobiłam wiele przedmiotów, które ozdobią Wasze domy, albo które możecie podarować komuś bliskiemu. Jeśli zamówicie teraz, dotrą do Was przed świętami. Do każdego produktu należy doliczyć koszty wysyłki (9,50 zł).

1. Szklany talerzyk z motywem świątecznym, średnica 23 cm. Cena 25 zł
2. Konewka w stylu retro. Cena 65 zł

3. Nosidełko na butelki. Cena 35 zł - SPRZEDANE


4. Zestaw: zegar, chustecznik i lusterko. Cena 120 zł 

5. Zestaw trzech pudełek z łuby. Cena 45 zł

6. Pudełko na wino. Cena 35 zł
7. Pudełeczko 14 x 14 cm. Cena 30 zł

8. Dwustronna torba na zakupy. Cena 35 zł

9. Składana torba na zakupy. Cena 35 zł


10. Duża dwustronna torba na zakupy. Cena 40 zł

11. Składana torba na zakupy. Cena 35 zł

12.  Torba na zakupy z długim uchem. Cena 35 zł

13. Torba na zakupy z długim uchem. Cena 35 zł

 14. Torba na zakupy. Cena 35 zł
 15. Torba na zakupy. Cena 35 zł 
  16. Torba na zakupy. Cena 35 zł



11 komentarzy:

  1. śliczne prace. witaj na kiermaszu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie wpisania wspaniałe rzeczy chciałabym zarezerwować nr 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nosidełko zostało zarezerwowane przez formularz kontaktowy, ale mogę zrobić jeszcze jedno takie samo albo z jakimś innym wzorem. Proszę o informację na co się Pani decyduje.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. To ja skontaktowałam się przez formularz :)

      Usuń
    3. No to się wyjaśniło :-) Odpowiedziałam już na maila i podałam numer konta.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. W ubiegłym tygodniu kontaktowałam się przez formularz odnośnie torby spod 10-tki ale nie dostałam żadnej odpowiedzi:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale nie dostałam takiego maila. Sprawdzę, czy działa poprawnie. A torba jest oczywiście do wzięcia. Napisz do mnie na adres: margas.malgorzata@gmail.com

      Usuń
  5. Świetne rzeczy, nie dziwię się, że są tak rozchwytywane :)

    OdpowiedzUsuń