poniedziałek, 5 października 2015

Zabawki a farby kredowe

Wpisując się w modny obecnie "trynd" ekologiczny, kupiłam swojej wnuczce drewniany wózeczek dla lalek. Pomalowałam go farbami kredowymi Autentico (kolor Polar Blue i Casa Bianca), ponieważ mają odpowiedni certyfikat, że są bezpieczne dla dzieci. Często na forach i grupach fejsbukowych padają pytania jak zabezpieczyć farbę kredową w przypadku zabawek czy mebli dziecięcych. Najlepszym sposobem jest zastosowanie tzw. sealera, czyli ekologicznego impregnatu (również marki Autentico). Można też powierzchnię polakierować, natomiast nie wolno stosować wosków, ponieważ zawierają olejek terpentynowy i mogą podrażnić skórę.





2 komentarze:

  1. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w domu cały czas rządzą zabawki i jestem zdania, że jest to świetna sprawa dla dzieciaków. Tym bardziej, że teraz bardzo popularne są gry zręcznościowe https://modino.pl/gry-zrecznosiowe za którymi i moje maluchy przepadają.

    OdpowiedzUsuń