poniedziałek, 9 czerwca 2014

Skarby Zuzi

Koniec maja i początek czerwca to mój "sezon", ponieważ mam urodziny i imieniny w krótkim odstępie czasu. W tym roku poszłam w rzeczy nie tylko przydatne, ale wręcz niezbędne dla każdego, kto chce uczestniczyć w rękodzielniczym życiu wirtualnym i po urodzinowej maszynie do szycia zażyczyłam sobie obiektyw i statyw, żeby nie czekać kiedy syn wróci i mi pożyczy (aparat już miałam). Mam nadzieję, że od teraz zacznę częściej  wrzucać zdjęcia i posty.
Tak więc z zaległości mam coś czego zrobienie zajęło mi trochę czasu, a mianowicie - kocyk dla Zuzi oraz pudełko na jej skarby.
I kocyk i pudełko na komódce, którą też niedawno pomalowałam, ale o niej wkrótce.
Najpierw kocyk - kolor miętowy (na zbliżeniu jest przekłamany), wzór "płatki kwiatów". Znalazłam genialną stronę z wzorami: zdjęcia, rozrysowane, a nawet nagrane jak się robi: 
http://www.hypermail.pl/abc_robotek_na_drutach/index.html
Gorąco polecam. 
Pudełko pokazywałam w poprzednim poście jeszcze nieozdobione. Teraz jest zdekupażowane i ozdobione wstążeczkami. 
Jak tylko Zuzia podrośnie, będziemy razem malować pudełeczka. 







4 komentarze:

  1. Małgosiu gratuluję, rozumiem że teraz i szyciowo będzie i zdjęcia piękne już nie wspomnę o robótkach na drutach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest ten kocyk. I kolor i wykonanie bardzo mi się podoba !
    Skrzyneczka na skarby też piękna, ale temu się nie dziwię, bo wciąż podziwiam Twoje dzieła.
    Dzięki za stronkę ze wzorami, koniecznie muszę tam zajrzeć.
    Najlepsze życzenia dla Ciebie, bo wczoraj miałaś imieniny. Zdrówka i pociechy z kruszynki Ci życzę.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. skrzyneczka piekna
    ale kocyk to mistrzostwo świata:)
    oj jak ci zazdroszczę zdolności szydełkowania

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie połączyłaś kolory skrzyneczki . Kocyk też śliczny. Zdolna bestia jesteś :)

    OdpowiedzUsuń